Een FAQ sectie is service naar je klanten

Als je vaak dezelfde vragen krijgt kun je 2 dingen doen; je verrijkt de content op je website en verwerkt daar deze vragen in of je creëert eenmalig een goede pagina met alle vragen in één overzicht. Dit kunnen we vervolgens per categorie opdelen. Het voordeel van een goede FAQ sectie is dat je dankzij het systeem van Avada eenvoudig FAQ items kan toevoegen. Het nadeel van het aanpassen van de content is dat het veel tijd (en geld) kost en dat je misschien alsnog die vragen krijgt, omdat mensen niet goed lezen.

Avada biedt een compleet systeem met alles erop en eraan. Het is alleen wel van belang dat dit goed ingericht wordt en dat vergt tijd en kennis. Onze werkzaamheden delen we ook hier graag op in 2 essentiële elementen.

Styling

De styling van jouw FAQ sectie moet natuurlijk aansluiten op jouw website. De basisinstellingen van Avada zijn erg beperkt en zonder de juiste kennis is het zeer moeilijk om dit voor elkaar te krijgen. Daarom is het ook een extra pakket bij ons, want als je geen FAQ sectie wilt hoef je hier ook niet voor te betalen natuurlijk!

Wat gaan we stylen?

  • FAQ pagina (Het overzicht)
  • FAQ items
  • FAQ elementen (Bruikbaar op pagina’s)

Content

Op de FAQ pagina komt natuurlijk begeleidende tekst per categorie en daar komen de FAQ items naar voren.

Wat krijg je nog meer?

  • 25 FAQ items (Op basis van bestaande content)
  • 10 categorieën naar keuze (In overleg kunnen dit er meer worden)